به همت انجمن علمی - دانشجویی ارتباط تصویری: مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته ارتباط تصویری

مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته ارتباط تصویری به همت انجمن علمی – دانشجویی ارتباط تصویری روز دوشنبه ۶ آذرماه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی مطالبی را در خصوص چهارچوب‌ها و اهداف حوزه فرهنگی و برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ارائه داد.
در ادامه، دکتر فواد نجم‌الدين، مدير گروه ارتباط تصويري نیز از تجربیات خود گفت و درباره برنامه‌های آینده، اقدامات انجام‌شده، سرفصل‌ها و مفاد درسی مطالبی را عنوان کرد.
در ادامه، دکتر زهرا حسین‌نژاد از اعضای هیات‌علمی رشته ارتباط تصویری درمورد تاریخچه فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه علم و فرهنگ و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در کنار آموزش، مطالبی را بیان کرد.
مبینا هاشمی، دبیر انجمن علمی – دانشجویی ارتباط تصویری درمورد فعالیت سال‌های گذشته انجمن گزارشی ارائه داد و از دانشجویان نوورودی خواست که در صورت تمایل برنامه‌های پیشنهادی خود را به انجمن اعلام کنند.
در ادامه، استاد محمد شمس و استاد حامد جاویدفر از دانش‌آموختگان این رشته، تجربیات خود را در زمینه طراحی و گرافیک با دانشجویان نوورود به اشتراک گذاشتند.
نشست پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه، اجرای دو قطعه کلاسیک پیانو توسط مبینا سلطانشاهی و عکس یادگاری نوورودی‌ها پایان‌بخش این برنامه بود.